Sıkça Sorulan Sorular

Sıkça Sorulan Sorular ve yanıtlara buradan ulaşabilirsiniz.

Finet'e nasıl abone olabilirim?

Başvurunuzu başlatmak için online hızlı başvuru formunu doldurun ve gönderin. Satış temsilcimiz sizi arayacak ve başvuru onayınızı almak ve tamamlamak için sizi arayacaktır.
Dilerseniz 0850 840 45 15 nolu Finet Müşteri Hizmetlerini arayarak başvurunuzu telefon ile başlatabilirsiniz.
İnternet başvurunuzu aldıktan sonra aktivasyon sürecinizi başlatabilmemiz için başvuru evraklarını E-posta adresinize göndereceğiz. Tarafınıza ulaşan evrakları imzalı olarak ve önlü arkalı kimlik fotokopinizide ekleyerek bize göndermeniz gerekmektedir.

Faturamı nasıl ödeyebilirim?

Faturanızı Online Fatura Ödeme sayfamızdan hemen sorgulayabilir, ister kredi kartı ister banka kartınızla ödeyebilirsiniz. faturanızı hemen ödemek için tıklayınız.

Farklı bir adrese taşınıyorum ne yapmalıyım?

Finet İnternet nakil işlemleri için 0850 840 45 15 nolu müşteri hizmetlerimizi arayabilirsiniz.
Nakil için gerekli bilgi ve belgeler : Nakil işlemi için dilekçe, Müşterinin nüfus cüzdanı fotokopisi, Müşteri hat sahibi değilse hat sahibine ait kimlik fotokopisi, Nakil yapılacak olan adres bilgisi. Nakil işleminin 400 TL (Vergiler dahil) ücreti bulunmaktadır. Evde Kurulum Hizmeti almak isterseniz 750 TL'dir. Bu ücret, nakil işlemi tamamlandıktan sonra kesilen ilk faturaya yansıtılır.

Hat dondurma hizmeti nedir?

İnternet ve/veya telefon hizmetine geçici olarak ihtiyaç duymayan müşterilerimizin, faydalanacağı bir servistir. Hat dondurma işlemi yılda en fazla 2 defa ve toplam dondurma süresi 90 günü aşmayacak şekilde yapılabilmektedir.
İlk hat dondurma talebi üzerinden 1 yıl geçtiğinde, aboneliğe yeni hat dondurma hakkı tanımlanmış olacaktır.
Hat dondurma işlem ücreti ise aylık 100 TL’dir. Hat dondurma ücreti, hizmet aktif edildikten sonra kesilecek olan ilk faturaya yansıtılmaktadır.

Tarifemi nasıl değiştirebilirim?

Tarifenizi değiştirmek istiyorsanız 0 850 840 45 15 no'lu Finet Müşteri Hizmetleri’nden detaylı bilgi alabilirsiniz. Müşterilerimiz, altyapıları desteklediği sürece tarifeler arasında ayda bir defa olmak üzere geçiş yapabilirler.

Başka sağlayıcılardan Finet'e nasıl geçilir?

Başka bir sağlayıcıdan Finet'e geçmek çok kolaydır. Finet'e ister sitemiz üzerinden hızlı başvuru formunu doldurarak, ister 0850 840 45 15 numaralı satış hattımız üzerinden başvurduğunuzda sizin mevcut sağlayıcınızla iletişime geçmenize gerek kalmadan, biz sizin adınıza sağlayıcınız ile iletişime geçiyor ve tüm geçiş işlemlerinizi tamamlıyoruz. Finet’e geçiş yapmaya karar verdiyseniz mevcut operatöründeki hattınızı sakın iptal etmeyin. Böylece halihazırda kullanmış olduğunuz hat üzerinden hemen hemen hiç kesinti yaşamadan geçişinizi tamamlayabiliriz.

Hızlı Başvuru

Başvurunuz esnasında paylaşacağınız GSM numarası, Ad-Soyadı ve Adres bilgileriniz ürün ve kampanyalarımız hakkında tarafınıza bilgi verilebilmesi ve size doğru şekilde hitap edilebilmesi amaçlarıyla istenmektedir. Bu bilgiler Finet tarafından belirtilen amaçlar haricinde kullanılmayacaktır.

Müşteri Destek Hattı

Bizi Arayın 0850 840 45 15

Yardıma mı ihtiyacınız var?

Destek sayfamızı ziyaret edin Yardım & Destek